28 Mart 2013 Perşembe

Diadermine Ekspres 3'ü 1 Arada Temizleyici Su


     Herkes Diadermine diye diye bitiremedi ama tanıştığım üründen hayal kırıklığına uğradım.Kötü olduğu için değil,sadece beklentilerim yüksekti sanırım.Belki de tanıştığım ürün yanlış bir seçimdi,bilemiyorum.Hafif nemlendirdiği ve waterproof makyajı temizlediği doğru.Yalnız bazı waterproof maskaraları temizlemekte ortalamanın da altında kaldı.Yani tek hamlede bitirmiyor işi,epey uğraşmak gerekiyor.Ama nemlendirdiği için bu uğraş esnasında tahriş sorunu yaşamıyorsunuz.

     Normal bir sprey gibi pamuğa biraz sıkıp uyguluyorsunuz.

     Işıltılı görünüm ise tercih etmediğim bir şey,zaten yağlı cildim var.Başka bir indirimde başka bir ürününü deneyeceğim bir marka.Mucizesini göremedim.Normal fiyatı 12 TL,Gratis Kadınlar Günü indiriminden 6 TL'ye almıştım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)