15 Kasım 2013 Cuma

Aycelce Hayat'tan Bilmiş Kutum Geldi!:)


     Sürpriiiiiz!Biz hediyeleştiiik!Sevgili Pek Bilmiş'imin fikriydi,ben de koşulsuz kabul ettim.İyi ki de etmişim.:)

     Yapılan çekilişe göre sevgili Aycelce Hayat ile eşleşmiştik ve böylece hediyeleştik.Kendisiyle bu vesileyle tanışmış olduk iyi ki de tanışmışız:)



     Öncelikle beni bu şirin kutu karşıladı.Bantlar öyle tatlıydı ki çıkarmaya kıyamadım bir süre.Ama içindekileri görme isteğim kıyamamamamdan baskın geldi:)

     Ve cicili bicili şeyler karşıladı beni!Üstünde puanlı bir tül vardı hatta ama çekmeyi unutmuşum:(

      Bu kadar mı denk gelir bilmiyorum artık.Rival de Loop bronzerı,liplinerı,Loreal makyaj temizleyiciyi ve Botanics farları çok merak ediyordum,böylece hepsi nokta atışı olmuş oldu çok mutlu oldum:)Takılar da ayrıca cici.O 500 renkli kalem ise daha denediğim andan beri elimde,keza bileklikler de :) Hala bronzerı denemedim,şeklini bozmaya kıyamıyorum.Temizleyici ise yoğun ten makyajında başarısız,göz makyajında nispeten daha iyi.Ama h2o'ya göre daha çok ferahlatıyor ve rahatlatıyor,onu inkar edemem.

     Dudak kaleminin rengine ba-yıl-dım! Denemedim ama Benefit Hold-It rujumla uyabilir gibime geliyor.Eğer öyle de olursa değmeyin keyfime:) Göz kaleminin rengi ise bana yabancı.Hiç denememiştim bile.Her şeyin ilk varmış meğer:) Sevgili Aycelce Hayat'a bu tatlı kutusu için,Pek Bilmiş'ime her zamanki tatlılığından ve çabalarından dolayı teşekkürü bir borç bilirim:)

6 yorum:

  1. Canim benim iyiki tanistik..guzel gunlerde kullan ;)

    YanıtlaSil
  2. Pekbilmiş'in seni yer :* Güzel günlerde kullan bitanem <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kimseyi tanımadım ben senden daha adına uzak:))

      Sil
  3. Çok güzel bir etkinlik oldu Pek Bilmiş im sayesinde :) Güzel günlerler kullan hepsini tatlım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle öyle oldu,çok teşekkür ederim kuzum sen de güle güle kullan:)

      Sil

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)