1 Mayıs 2014 Perşembe

Yaz Dosyası #3: Mac Bronzing Powder (Matte Bronze)




Herkese merhaba! Bugün de yaz dosyamızın üçüncü konuğunu ağırlıyoruz.Tekrar hatırlatıyorum,bu yazı dizisine konuk yazar kabul ediyorum,isteyen varsa sahdesigndk@gmail.com adresine mail atması yeterli!
Aldığımdan beri elimden düşürmediğim bir ürünün yazısının bu kadar geç gelmesi benim tembelliğim özür dilerim:(

Affettiyseniz başlayalım mı?:)

 


     Sevgili Güzellik Kazanı epey övmüştü,ben de çok istiyordum adam akıllı bir bronzer.Aslında Essence Sun Club Bronzer kullanıyordum,çok da memnundum ama biraz daha koyusuna ihtiyacım vardı istediğim gölgelemeyi sağlaması için.Bunu aldım alalı allıkları bile az kullanır oldum,neler oluyor bana?!




     O daha şeftali alt tonlu iken bu daha toprak alt tonlu.Onu allık olarak da kullanabilecekken  bu ürün gölgeleme alanları dışında sırıtacaktır bana kalırsa.Ya da benim gözüm çok alıştı verdiği sağlıklı derinliğe,belki de ondandır.




     Bir mat ve derin görünüm sevdalısı olarak (her üründe/alanda) adı bile tav olmama yetti.Ama buna rağmen yaz için acaba daha mı koyu bir bronzer alsam diyorum?Çünkü zaten buğday tenliyim,bembeyaz değilim,ister istemez de koyulaşacağım ve bu bana az gelecek.Bu yüzden kesmeyecek gibi.Daha koyu,kesinlikle tamamen mat bir bronzer öneriniz varsa seve seve dinlerim,sadece yaz için ihtiyacım olacağından uygun fiyatlı olursa daha iyi olur.Ayrıca 10 gram da az buz değil.Ben öyle bir sömürüyorum ki ürünü resmen, "hah şimdi dibi görünecek" dememe rağmen sadece hafif bir çöküntüyle yaşıyoruz.




     Üstteki görüntüler aldığım güne aitti.Tabii artık el kremi muamelesi gösterdiğim için bu durumda..:)




    Tozutma sorununu sadece karıştırma fırçamı dimdik tutarak ürün almaya çalıştığımda yaşadım.O da bir fizik kuralı yani resmen! "Öyle tutmayıver sen de" demeyin.Ben size ürünü tüm detaylarıyla anlatayım da sonra söylememiş olmayayım.

     Balık ağız yapıp kulağınızdan çıkıntı olan yere kadar bronzer fırçasıyla düz çizgi halinde uyguluyorum.(Dudaklarınızın başladığı yere kadar değil biraz daha gerisine kadar,sonra kulağına kadar gülen palyaço olunuyor,karışmam:) ) Zamanım varsa şakaklarımdan yukarılara ve burun kenarlarıma,bazen de abartıp çene kemiğimin altlarına sürüyorum.Köklü gıdık sahiplerinden biri olarak.. :(




     Sürdüğünüz an arap bacı olmuyorsunuz tabii.Kıvamını siz ayarlayabiliyorsunuz.Zaten ne kadar sürerseniz sürün bembeyaz tenli değilseniz sırıtmayacaktır.Buğdaylar için biçilmiş kaftan! Ama beyaz iseniz denemenizi öneririm.Beyaz tenlilere her bronzerın gitmediğini biliyorum.




     Detaylı makyaj olsun/olmasın her gün gözümdeki katlanma çizgimde mutlaka doğal bir derinlik yaratmak için gezdiriyorum.Hangi renk makyaj yapacak olursam olayım bu işlemi mutlaka yapıyorum.Bunun üzerine tüm göz makyajımı yapıyorum.

     Kalıcılığı ise şakaklarda saç miktarınıza ve hava sıcaklığına göre değişiyor:)) Benim saçım malum.Benden bağımsız bir organizma artık,nüfusuma almam gerekecek yakında.Saçım açıksa ve hava da çok sıcaksa(hava çok sıcaksa neden saçın açık sorusu akıllarda dolanıyor,haklısınız,bilmiyorum:(  ) bütün gün sürdüğüm gibi kalmıyor ama sadece şakaklarımda,ısrarla belirtiyorum!Onun dışında sürdüğüm başka yerde hiçbir bozulma yaşamadım.Tazelemek için yanıma aldığım günler genelde makyajıma çok özendiğim/özel günlerdir.Gıdığımı ve burun kenarlarımdan tekrar tekrar geçmek için alırım.Onun dışında asla ihtiyaç duymam gün boyu.





     Bu sefer içerik en sona kalmış,meraklılarından özür diliyorum:(

     Ben aldığımda 68 TL idi ama bu dövizler çok oynak,son durum nedir bilmiyorum.Oynasa oynasa 2-3 TL oynamıştır zaten.Kesinlikle ama kesinlikle bittikçe her seferinde sorgusuz sualsiz yenisi alınacak bir ürün benim için.Vazgeçilmezim ten ve göz makyajımda.Utanmasam dudağımda da kullanırım,öyle bir içe siniş..:)

     Buğday tenli iseniz ve doğal gölge oyunlarından hoşlanıyorsanız elinizden düşmeyecek bir ürün olduğunu düşünüyorum.Şehrinizde varsa Mac mağazalarından,yoksa ücretsiz kargo ile Mac online alışveriş sitesinden sipariş edebilirsiniz.

     Mutlu günler!:)

6 yorum:

  1. Güzel bir bronzer. Rengi harika görünüyor, ben de istiyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha uygun fiyatlı ve güzel bir alternatif olarak Essence Sun Club Matte Bronzing Powder önerebilirim 01 natural rengi.Ama bu renk bundan biraz daha açık,ten renginize göre ona karar verebilirsiniz.Yine bu da güzel bir seçenektir Mac'i alana kadar:)

      Sil
  2. Çok harika bir ürün, iyi günlerde kullan
    Konuk yazar olabilirim kabul edersen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim:) Tabii ki kabul ederim,sahdesigndk@gmail.com a bir mail alabilirsem konuşuruz:)

      Sil
  3. çok harika imiş :) the balm bahama mama da çok güzel tavsiye ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet birkaç kere denemiştim ama bu ve harmony dışında başka kullanır mıyım bilmiyorum,öyle bir sevme benimki:))

      Sil

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)